We vormen samen met onze collega’s, locaties, leveranciers en ons netwerk een krachtig en compact geheel. Wij zijn een alleskunner op reclamegebied, met een 'full-circle' scala aan diensten om jou te ontzorgen. Dus we stappen out of onze “box”. En hebben gekozen voor een cirkelvormig logo.
Het lettertype is strakker en gestroomlijnder, net als de diensten die wij aanbieden. Maar wel nog steeds met behoud van ronde en vloeiende vormen. Wij houden niet zo van hokjes, maar bewegen mee.
Wat zegt kleur of over je bedrijf? Alles! En daarom is die van ons opgefrist. Doei grijs. Hallo blauw! De psychologische reden hierachter: blauw straalt betrouwbaarheid uit en oogt zakelijk en professioneel. Bovendien wordt de kleur blauw geassocieerd met zee en lucht – wat perfect aansluit bij onze Texelse roots. Het resultaat: een krachtige diepblauwe kleur, gecombineerd met een heldere lichtblauwe accentkleur.
Waarom we de huisstijl niet in een keer doorvoeren? Simpel. Dat is bijna niet mogelijk. Kijk zelf maar eens naar je eigen bedrijf: op hoeveel verschillende producten heb jij jouw logo staan? Achter de schermen werkt ons team keihard aan een nieuwe website en een uitgebreide catalogus.
En ondertussen hebben wij de (creativi)tijd ;) om jou te helpen met de uitstraling van jouw bedrijf. Een rebranding is geen eendagsklus en daarom helpen wij je er graag bij. Is jouw huisstijl ook toe aan een opfrisbeurt? Dan weet je ons te vinden!
We zijn benieuwd wat jij van onze nieuwe stijl vindt. Laat het ons weten op social media!
Reacties
Reageer op dit bericht