Nieuw: Social Hotspot feedback

Door: Peter
Afgelopen week is er een nieuwe functie beschikbaar gekomen binnen Social Hotspot. Deze functie zal binnenkort voor alle klanten van Social Hotspot beschikbaar komen, maar wij hebben een aantal klanten in de pilot groep meegenomen. We delen graag onze eerste ervaringen met deze nieuwe functie.

Wat is 'feedback'

Alle bezoekers van het bedrijf (restaurant, café, paviljoen, kantoor etc) krijgen na hun bezoek een automatisch gegenereerde e-mail met daarin de vraag 'Zou u ons aanbevelen bij vrienden'. Ze kunnen op één van de twee smileys klikken en komen op een landingspagina om een toelichting te schrijven.


Wat kan ik er mee?

Het een effectieve manier om veel feedback van je gasten te ontvangen. De e-mail wordt iedere dag gestuurd naar diegene die jouw bedrijf hebben bezocht. Zo kun je van dag-tot-dag alles monitoren en direct reageren of actie ondernemen op de gegeven feedback.

Testfase

Tot 1 december is ‘feedback’ in een testfase. Feedback is onderdeel van Social Hotspot Pro Tools (feedback & coupons). De Social Hotspot Pro Tools worden op termijn aangevuld met extra 'pro functies'. Mocht je vragen hebben hierover, dan hoor ik dat natuurlijk graag,


Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

15 mei 2020
Hoe maak ik een goede sitemap voor mijn website?
Als je een nieuwe website laat bouwen, is het wel zo handig dat je weet hoe de navigatie of ‘sitemap’ eruit komt te zien. Een goede ...
14 mei 2020
Alles voor jouw coronacommunicatie
Nu maatregelen langzaam wat versoepelen is het zaak hier als ondernemer op een verantwoorde manier mee om te gaan. Bescherm je collega’s, ...
11 mei 2020
Ga het zomerseizoen goed van start met up-to-date reclame
Wanneer het echte strandseizoen ook van start kan gaan: je kunt er maar beter klaar voor zijn. Met up-to-date reclame in én om je paviljoen, ...