Nieuw: Social Hotspot feedback

Door: Peter
Afgelopen week is er een nieuwe functie beschikbaar gekomen binnen Social Hotspot. Deze functie zal binnenkort voor alle klanten van Social Hotspot beschikbaar komen, maar wij hebben een aantal klanten in de pilot groep meegenomen. We delen graag onze eerste ervaringen met deze nieuwe functie.

Wat is 'feedback'

Alle bezoekers van het bedrijf (restaurant, café, paviljoen, kantoor etc) krijgen na hun bezoek een automatisch gegenereerde e-mail met daarin de vraag 'Zou u ons aanbevelen bij vrienden'. Ze kunnen op één van de twee smileys klikken en komen op een landingspagina om een toelichting te schrijven.


Wat kan ik er mee?

Het een effectieve manier om veel feedback van je gasten te ontvangen. De e-mail wordt iedere dag gestuurd naar diegene die jouw bedrijf hebben bezocht. Zo kun je van dag-tot-dag alles monitoren en direct reageren of actie ondernemen op de gegeven feedback.

Testfase

Tot 1 december is ‘feedback’ in een testfase. Feedback is onderdeel van Social Hotspot Pro Tools (feedback & coupons). De Social Hotspot Pro Tools worden op termijn aangevuld met extra 'pro functies'. Mocht je vragen hebben hierover, dan hoor ik dat natuurlijk graag,


Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

07 juli 2021
Het bereik van een goede social post
We plaatsen allemaal regelmatig een post op social media om je bedrijf in 'the picture' te zetten. Wellicht heeft de ene post dan veel meer ...
23 maart 2021
Wat zijn Google Ads? En hoe start je ermee?
Google Ads is dé manier om (potentiële) klanten te bereiken. Je plaatst een advertentie tussen Google’s zoekresultaten waarmee potentiële ...
12 maart 2021
VDK Media & 53 Graden Noord bundelen hun krachten op online marketinggebied
De kracht van 53 Graden Noord ligt in de creatie van creatieve content, zowel in design en copy. VDK media is expert in het bereiken van een ...