Nieuw: Social Hotspot feedback

Door: Peter
Afgelopen week is er een nieuwe functie beschikbaar gekomen binnen Social Hotspot. Deze functie zal binnenkort voor alle klanten van Social Hotspot beschikbaar komen, maar wij hebben een aantal klanten in de pilot groep meegenomen. We delen graag onze eerste ervaringen met deze nieuwe functie.

Wat is 'feedback'

Alle bezoekers van het bedrijf (restaurant, café, paviljoen, kantoor etc) krijgen na hun bezoek een automatisch gegenereerde e-mail met daarin de vraag 'Zou u ons aanbevelen bij vrienden'. Ze kunnen op één van de twee smileys klikken en komen op een landingspagina om een toelichting te schrijven.


Wat kan ik er mee?

Het een effectieve manier om veel feedback van je gasten te ontvangen. De e-mail wordt iedere dag gestuurd naar diegene die jouw bedrijf hebben bezocht. Zo kun je van dag-tot-dag alles monitoren en direct reageren of actie ondernemen op de gegeven feedback.

Testfase

Tot 1 december is ‘feedback’ in een testfase. Feedback is onderdeel van Social Hotspot Pro Tools (feedback & coupons). De Social Hotspot Pro Tools worden op termijn aangevuld met extra 'pro functies'. Mocht je vragen hebben hierover, dan hoor ik dat natuurlijk graag,


Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

27 mei 2019
Waarom veranderden deze bedrijven hun logo?
Een logo is het visitekaartje van je bedrijf. In de meeste gevallen is het logo ook de eerste kennismaking met je bedrijf. Veel bedrijven ...
07 mei 2019
Facebook heeft rustiger ontwerp aangekondigd
Facebook heeft een facelift aangekondigd, "Het is de grootste verandering in vijf jaar" zei Mark Zuckenberg hierover.
25 april 2019
Bedrijfsuitje naar Dublin
Na verschillende bedrijfsuitjes in het binnen en -buitenland die door Chris en Peter waren verzorgd, was nu de beurt aan Bas om het uitje te ...