Nieuw: Social Hotspot feedback

Door: Peter
Afgelopen week is er een nieuwe functie beschikbaar gekomen binnen Social Hotspot. Deze functie zal binnenkort voor alle klanten van Social Hotspot beschikbaar komen, maar wij hebben een aantal klanten in de pilot groep meegenomen. We delen graag onze eerste ervaringen met deze nieuwe functie.

Wat is 'feedback'

Alle bezoekers van het bedrijf (restaurant, café, paviljoen, kantoor etc) krijgen na hun bezoek een automatisch gegenereerde e-mail met daarin de vraag 'Zou u ons aanbevelen bij vrienden'. Ze kunnen op één van de twee smileys klikken en komen op een landingspagina om een toelichting te schrijven.


Wat kan ik er mee?

Het een effectieve manier om veel feedback van je gasten te ontvangen. De e-mail wordt iedere dag gestuurd naar diegene die jouw bedrijf hebben bezocht. Zo kun je van dag-tot-dag alles monitoren en direct reageren of actie ondernemen op de gegeven feedback.

Testfase

Tot 1 december is ‘feedback’ in een testfase. Feedback is onderdeel van Social Hotspot Pro Tools (feedback & coupons). De Social Hotspot Pro Tools worden op termijn aangevuld met extra 'pro functies'. Mocht je vragen hebben hierover, dan hoor ik dat natuurlijk graag,


Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

03 juni 2025
Onze rebranding - dit is waarom je kritisch naar je huisstijl moet kijken
Misschien is het je al opgevallen of heb je dit gelezen op social: we voeren stap voor stap onze nieuwe huisstijl door. Een frisse, visuele ...
12 mei 2025
17 mei: open dag op de Spinbaan – Kom binnenkijken bij 53 Graden Noord en buren
Zaterdag 17 mei is het zover: de Spinbaan in Den Burg verandert in een bruisend open bedrijventerrein. Tussen 10:00 en 16:00 uur zetten ...
16 januari 2025
Oude foto’s tot leven brengen met AI: een eerste test
De magie van oude foto’s ligt in hun nostalgische en ouderwetse uitstraling. Ze brengen ons terug naar een andere tijd en roepen ...