Nieuw: Social Hotspot feedback

Door: Peter
Afgelopen week is er een nieuwe functie beschikbaar gekomen binnen Social Hotspot. Deze functie zal binnenkort voor alle klanten van Social Hotspot beschikbaar komen, maar wij hebben een aantal klanten in de pilot groep meegenomen. We delen graag onze eerste ervaringen met deze nieuwe functie.

Wat is 'feedback'

Alle bezoekers van het bedrijf (restaurant, café, paviljoen, kantoor etc) krijgen na hun bezoek een automatisch gegenereerde e-mail met daarin de vraag 'Zou u ons aanbevelen bij vrienden'. Ze kunnen op één van de twee smileys klikken en komen op een landingspagina om een toelichting te schrijven.


Wat kan ik er mee?

Het een effectieve manier om veel feedback van je gasten te ontvangen. De e-mail wordt iedere dag gestuurd naar diegene die jouw bedrijf hebben bezocht. Zo kun je van dag-tot-dag alles monitoren en direct reageren of actie ondernemen op de gegeven feedback.

Testfase

Tot 1 december is ‘feedback’ in een testfase. Feedback is onderdeel van Social Hotspot Pro Tools (feedback & coupons). De Social Hotspot Pro Tools worden op termijn aangevuld met extra 'pro functies'. Mocht je vragen hebben hierover, dan hoor ik dat natuurlijk graag,


Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

22 november 2019
8 kerstpakketten waar je mee uitpakt
Jong of oud, lang in dienst of nog maar kort, intense samenwerking of niet: je bent je werknemers en relaties dankbaar. Reden genoeg om ze ...
15 november 2019
Recreatie Vakbeurs 2019
Op 26, 27 en 28 november staan wij op de Recreatie Vakbeurs in Hardenberg. Dit is dé beurs op het gebied van toerisme en verblijfsrecreatie. ...
24 oktober 2019
Je eigen GIF'je op social media
GIFjes zijn populair op social media, zoals Instagram, Facebook en Whatsapp. Wij spelen graag op die trend in en maken eigen GIFjes voor ...