Nieuw: Social Hotspot feedback

Door: Peter
Afgelopen week is er een nieuwe functie beschikbaar gekomen binnen Social Hotspot. Deze functie zal binnenkort voor alle klanten van Social Hotspot beschikbaar komen, maar wij hebben een aantal klanten in de pilot groep meegenomen. We delen graag onze eerste ervaringen met deze nieuwe functie.

Wat is 'feedback'

Alle bezoekers van het bedrijf (restaurant, café, paviljoen, kantoor etc) krijgen na hun bezoek een automatisch gegenereerde e-mail met daarin de vraag 'Zou u ons aanbevelen bij vrienden'. Ze kunnen op één van de twee smileys klikken en komen op een landingspagina om een toelichting te schrijven.


Wat kan ik er mee?

Het een effectieve manier om veel feedback van je gasten te ontvangen. De e-mail wordt iedere dag gestuurd naar diegene die jouw bedrijf hebben bezocht. Zo kun je van dag-tot-dag alles monitoren en direct reageren of actie ondernemen op de gegeven feedback.

Testfase

Tot 1 december is ‘feedback’ in een testfase. Feedback is onderdeel van Social Hotspot Pro Tools (feedback & coupons). De Social Hotspot Pro Tools worden op termijn aangevuld met extra 'pro functies'. Mocht je vragen hebben hierover, dan hoor ik dat natuurlijk graag,


Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

22 oktober 2020
De leukste kerstpakketten, gewoon online te bestellen!
Nog 2 maanden en dan vieren we Kerstmis. Heb jij al iets geregeld voor je relaties en personeel? Verstandig om nu alvast de kerstpakketten ...
24 augustus 2020
Nooit meer problemen met e-mailen
Niets vervelender dan mailtjes die niet aankomen bij de geadresseerde, of zelf wachten op een belangrijke mail die niet in jouw digitale ...
21 augustus 2020
E-mail instellen of wijzigen in Microsoft Outlook 2016/2019
In deze blog leggen we uit hoe je zelfstandig een mailadres kan toevoegen aan Microsoft Outlook 2016 of 2019. Hou je e-mailadres en ...