Nieuw: Social Hotspot feedback

Door: Peter
Afgelopen week is er een nieuwe functie beschikbaar gekomen binnen Social Hotspot. Deze functie zal binnenkort voor alle klanten van Social Hotspot beschikbaar komen, maar wij hebben een aantal klanten in de pilot groep meegenomen. We delen graag onze eerste ervaringen met deze nieuwe functie.

Wat is 'feedback'

Alle bezoekers van het bedrijf (restaurant, café, paviljoen, kantoor etc) krijgen na hun bezoek een automatisch gegenereerde e-mail met daarin de vraag 'Zou u ons aanbevelen bij vrienden'. Ze kunnen op één van de twee smileys klikken en komen op een landingspagina om een toelichting te schrijven.


Wat kan ik er mee?

Het een effectieve manier om veel feedback van je gasten te ontvangen. De e-mail wordt iedere dag gestuurd naar diegene die jouw bedrijf hebben bezocht. Zo kun je van dag-tot-dag alles monitoren en direct reageren of actie ondernemen op de gegeven feedback.

Testfase

Tot 1 december is ‘feedback’ in een testfase. Feedback is onderdeel van Social Hotspot Pro Tools (feedback & coupons). De Social Hotspot Pro Tools worden op termijn aangevuld met extra 'pro functies'. Mocht je vragen hebben hierover, dan hoor ik dat natuurlijk graag,


Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

30 september 2022
Geen goed personeel te vinden!? Op deze manier lukt het wèl
Vacatures? Met een traditionele advertentie sla je in de huidige arbeidsmarkt nog geen deuk in een pak boter, zo merken steeds meer ...
27 september 2022
Social media marketing uitbesteden: is dat verstandig?
Social media leveren bedrijven steeds meer klantinteractie, leads en omzet op. Daarom willen veel ondernemers, groot en klein, hun marketing ...
19 augustus 2022
Instagram reels muziek niet beschikbaar?!
Misschien heb je het al ervaren? Je wilt een Instagram Reels plaatsen en je kunt niet je gewenste muziek toevoegen. Dan heb ik de oplossing ...