Nieuw: Social Hotspot feedback

Door: Peter
Afgelopen week is er een nieuwe functie beschikbaar gekomen binnen Social Hotspot. Deze functie zal binnenkort voor alle klanten van Social Hotspot beschikbaar komen, maar wij hebben een aantal klanten in de pilot groep meegenomen. We delen graag onze eerste ervaringen met deze nieuwe functie.

Wat is 'feedback'

Alle bezoekers van het bedrijf (restaurant, café, paviljoen, kantoor etc) krijgen na hun bezoek een automatisch gegenereerde e-mail met daarin de vraag 'Zou u ons aanbevelen bij vrienden'. Ze kunnen op één van de twee smileys klikken en komen op een landingspagina om een toelichting te schrijven.


Wat kan ik er mee?

Het een effectieve manier om veel feedback van je gasten te ontvangen. De e-mail wordt iedere dag gestuurd naar diegene die jouw bedrijf hebben bezocht. Zo kun je van dag-tot-dag alles monitoren en direct reageren of actie ondernemen op de gegeven feedback.

Testfase

Tot 1 december is ‘feedback’ in een testfase. Feedback is onderdeel van Social Hotspot Pro Tools (feedback & coupons). De Social Hotspot Pro Tools worden op termijn aangevuld met extra 'pro functies'. Mocht je vragen hebben hierover, dan hoor ik dat natuurlijk graag,


Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

31 januari 2023
Vlaggenactie
Kijk eens naar buiten... Hoe ziet jouw buitenreclame eruit? Met het seizoen voor de deur en de dagen die langer worden, is het nu de tijd om ...
31 januari 2023
Twee nieuwe collega's
Ons team is uitgebreid met 2 kakelverse stagiairs. Dirk Kalverboer (22) en Simone Nicolai (22) komen ons het aankomende halfjaar versterken. ...
19 januari 2023
Ook in het laagseizoen je restaurant elk weekend volgeboekt? Zo pak je dat aan
Als horecaondernemer heb je natuurlijk het liefst dat elke maand net zo druk is als de traditioneel drukke decembermaand. De realiteit ligt ...