Nieuw: Social Hotspot feedback

Door: Peter
Afgelopen week is er een nieuwe functie beschikbaar gekomen binnen Social Hotspot. Deze functie zal binnenkort voor alle klanten van Social Hotspot beschikbaar komen, maar wij hebben een aantal klanten in de pilot groep meegenomen. We delen graag onze eerste ervaringen met deze nieuwe functie.

Wat is 'feedback'

Alle bezoekers van het bedrijf (restaurant, café, paviljoen, kantoor etc) krijgen na hun bezoek een automatisch gegenereerde e-mail met daarin de vraag 'Zou u ons aanbevelen bij vrienden'. Ze kunnen op één van de twee smileys klikken en komen op een landingspagina om een toelichting te schrijven.


Wat kan ik er mee?

Het een effectieve manier om veel feedback van je gasten te ontvangen. De e-mail wordt iedere dag gestuurd naar diegene die jouw bedrijf hebben bezocht. Zo kun je van dag-tot-dag alles monitoren en direct reageren of actie ondernemen op de gegeven feedback.

Testfase

Tot 1 december is ‘feedback’ in een testfase. Feedback is onderdeel van Social Hotspot Pro Tools (feedback & coupons). De Social Hotspot Pro Tools worden op termijn aangevuld met extra 'pro functies'. Mocht je vragen hebben hierover, dan hoor ik dat natuurlijk graag,


Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

30 november 2023
ChatGPT 4.0 - de (on)mogelijkheden van AI
Zeg, heb jij ook al die buzz over AI (artificial intelligence) opgevangen? Bij 53 Graden Noord zijn we er volop mee bezig. We duiken in deze ...
25 mei 2023
Membrs ledensysteem is live!
Na bijna een jaar onderzoeken en programmeren, hebben wij in Q1 het ledensysteem Membrs opgeleverd. Het ledensysteem voor verenigingen in ...
10 mei 2023
Beachvlag, gevelvlag of wellicht een banier? Zo kies je de ideale vlag voor bij jouw bedrijfspand
Het is geen toeval dat vlaggen al in de middeleeuwen intensief in gebruik waren en dat vandaag de dag nog steeds zijn. Vlaggen trekken de ...