Sluit de website (nog) wel aan bij de behoeften en wensen van de bezoekers? Voldoet de website aan de richtlijnen voor gebruiksvriendelijkheid? Is de laadsnelheid goed en wordt hij op elk apparaat goed weergegeven? Zo zijn er natuurlijk nog tal van punten waarop je een website kunt beoordelen. De boodschap is duidelijk: eens in de zoveel tijd moet je goed naar je huidige website kijken. En als je dan toch bezig bent, dan kun je het beste ook de huisstijl en andere uitingen even kritisch bekijken.
Een goed voorbeeld isEetcafé De Steenenplaats. De website was verouderd en eigenlijk was de hele huisstijl hard toe aan een opfrisbeurt. We hebben alle uitingen van De Steenenplaats kritisch bekeken en voorzien van een complete metamorfose
Het logo was aan vervanging toe. Omdat een logo wel herkenbaar moet blijven, hebben we vooral voor andere kleuren gekozen. Het logo is nu uitgevoerd in een frisse kleur. Omdat een nieuwe huisstijl in alle uitingen goed terug moet komen, hebben we ook nieuwe bedrijfskleding voor De Steenenplaats gedrukt en is de gevel voorzien van het nieuwe logo.
In de zomer stond het maken van nieuwe menukaarten op de planning. Geen standaard kaarten, maar kleurrijke menukaarten met een toegevoegde waarde. Zo staan er leuke weetjes en tips op over het eetcafé, de gerechten en producten. Bekijk het resultaat in ons portfolio of ga een keer lekker eten bij Eetcafé De Steenenplaats!
De website van De Steenenplaats was flink verouderd, waardoor een grote update nodig was. De nieuwe website is voorzien van veel (nieuwe) foto’s en wat minder teksten. Natuurlijk is de site voorzien van een responsive design, waardoor hij op elk apparaat duidelijk te lezen is. Het totaalplaatje is compleet anders. Wilt u een plekje reserveren in het restaurant? Dat kan vanaf nu ook online! De nieuwe website is verder beschikbaar in twee talen, zodat ook Duitse gasten Eetcafé De Steenenplaats goed kunnen vinden.
Bekijk de nieuwe website van Eetcafé De Steenenplaats
Reacties
Reageer op dit bericht