Fietjes Fun Vlog nieuwe webshop

Door: Peter
Zo'n twee jaar geleden opende de 11-jarige Saphie Brieko uit De Koog een eigen YouTube kanaal. Ze begon met vloggen over allerlei dingen uit haar leven. Inmiddels, twee jaar later, heeft Fietje een enorm bereik online.

Inmiddels heeft Fietjes Fun Vlog meer dan 10.000 abonnees en per filmpje gemiddeld 30.000 weergaven. Haar best bekeken video heeft 158.000 weergaven. Enkele maanden geleden kregen wij de opdracht om een bijpassend logo en webshop voor Fietje te ontwikkelen. Wij gingen deze uitdaging graag aan en het resultaat mag er zijn. Inmiddels is de webshop online en kunnen fans van Fietje producten bestellen in de webshop. De livegang van de webshop werd vastgelegd door Fietje, wat terug te zien is in haar laatste vlog:  

 

Bekijk ook Fietjes nieuwe webshop

Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

07 juli 2021
Het bereik van een goede social post
We plaatsen allemaal regelmatig een post op social media om je bedrijf in 'the picture' te zetten. Wellicht heeft de ene post dan veel meer ...
23 maart 2021
Wat zijn Google Ads? En hoe start je ermee?
Google Ads is dé manier om (potentiële) klanten te bereiken. Je plaatst een advertentie tussen Google’s zoekresultaten waarmee potentiële ...
12 maart 2021
VDK Media & 53 Graden Noord bundelen hun krachten op online marketinggebied
De kracht van 53 Graden Noord ligt in de creatie van creatieve content, zowel in design en copy. VDK media is expert in het bereiken van een ...