Fietjes Fun Vlog nieuwe webshop

Door: Peter
Zo'n twee jaar geleden opende de 11-jarige Saphie Brieko uit De Koog een eigen YouTube kanaal. Ze begon met vloggen over allerlei dingen uit haar leven. Inmiddels, twee jaar later, heeft Fietje een enorm bereik online.

Inmiddels heeft Fietjes Fun Vlog meer dan 10.000 abonnees en per filmpje gemiddeld 30.000 weergaven. Haar best bekeken video heeft 158.000 weergaven. Enkele maanden geleden kregen wij de opdracht om een bijpassend logo en webshop voor Fietje te ontwikkelen. Wij gingen deze uitdaging graag aan en het resultaat mag er zijn. Inmiddels is de webshop online en kunnen fans van Fietje producten bestellen in de webshop. De livegang van de webshop werd vastgelegd door Fietje, wat terug te zien is in haar laatste vlog:  

 

Bekijk ook Fietjes nieuwe webshop

Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

03 juni 2025
Onze rebranding - dit is waarom je kritisch naar je huisstijl moet kijken
Misschien is het je al opgevallen of heb je dit gelezen op social: we voeren stap voor stap onze nieuwe huisstijl door. Een frisse, visuele ...
12 mei 2025
17 mei: open dag op de Spinbaan – Kom binnenkijken bij 53 Graden Noord en buren
Zaterdag 17 mei is het zover: de Spinbaan in Den Burg verandert in een bruisend open bedrijventerrein. Tussen 10:00 en 16:00 uur zetten ...
16 januari 2025
Oude foto’s tot leven brengen met AI: een eerste test
De magie van oude foto’s ligt in hun nostalgische en ouderwetse uitstraling. Ze brengen ons terug naar een andere tijd en roepen ...