Fietjes Fun Vlog nieuwe webshop

Door: Peter
Zo'n twee jaar geleden opende de 11-jarige Saphie Brieko uit De Koog een eigen YouTube kanaal. Ze begon met vloggen over allerlei dingen uit haar leven. Inmiddels, twee jaar later, heeft Fietje een enorm bereik online.

Inmiddels heeft Fietjes Fun Vlog meer dan 10.000 abonnees en per filmpje gemiddeld 30.000 weergaven. Haar best bekeken video heeft 158.000 weergaven. Enkele maanden geleden kregen wij de opdracht om een bijpassend logo en webshop voor Fietje te ontwikkelen. Wij gingen deze uitdaging graag aan en het resultaat mag er zijn. Inmiddels is de webshop online en kunnen fans van Fietje producten bestellen in de webshop. De livegang van de webshop werd vastgelegd door Fietje, wat terug te zien is in haar laatste vlog:  

 

Bekijk ook Fietjes nieuwe webshop

Reacties
0 berichten
Reageer op dit bericht
Ik ga akkoord met het privacy statement

Bekijk ook onze andere blogberichten:

07 mei 2019
Facebook heeft rustiger ontwerp aangekondigd
Facebook heeft een facelift aangekondigd, "Het is de grootste verandering in vijf jaar" zei Mark Zuckenberg hierover.
25 april 2019
Bedrijfsuitje naar Dublin
Na verschillende bedrijfsuitjes in het binnen en -buitenland die door Chris en Peter waren verzorgd, was nu de beurt aan Bas om het uitje te ...
28 maart 2019
Blijf kritisch op SPAM e-mails
Verontruste telefoontjes en e-mailtjes gisteren naar ons kantoor. Diverse klanten waren bang dat hun mailaccount gehackt was.